pondelok 2. júna 2014

Také bľabotanie o ničom, ale vlastne o všetkom :D

Ahojte milí moji! :) Včera sa oficiálne chtiac-nechtiac začal jún a dovolím si tvrdiť, že leto je za rohom. Či je to dobré alebo nie, rozhodnite sami.. :D

Nielen preto má blog novú "titulku". Za 1) chcelo to zmenu, za 2) chcelo to trochu oživiť, no a za 3) prečo tam nedať už nejaké letné obrázky keď je tu čochvíľa.. No a tak máme novú titulku. :D



Nejako okolo 25.6.2013 som si zmyslela, že "aj ja chcem dostávať knihy zadarmo!" no, a tak som si spravila tento blog, z ktorého sa za ten ani nie rok (pretože minimálne do novembra som nevedela, že existuje niečo také GFC - diki Domčo!! :)) stala pekná kôpka, ktorej sa veľmi teším. No a tak očakávajte okolo 25.6.2014 aj nejakú tú súťaž! :) (Kľudne do komentára napíšte, o čo by ste chceli súťažiť :))

Chcem sa vám ešte raz ospravedlniť za svoju chabú aktivitu v máji a sľubujem, že s tým začnem niečo robiť!! ;) Preto aj tento stupídny článok.. :D

No a posledná vec, čo mám na srdiečku a chcem vám povedať je, že zajtra idem(e) na školský výlet, ktorý dúfam nebude až taký katastrofálny, ako tomu všetko nasvedčuje. Takže keď odtiaľ prídem a nebude to až taká katastrofa, dám vám (mini)report a fotešky :33 (dúfam, že máte radi Terchovú aspoň o trochu viac ako ja, aby ste to prežili :D pretože ja ju neznáš.. nemám príliš rada :D)

No a tak si užívajte "leto", knižky a koncoročné výlety prežite bez väčšej psychickej ujmy. :)

Vaša Maci :*

6 komentárov:

  1. Ach, keby sme my šli radšej do Terchovej! Lenže stupídne chaluhové mozočky v našej triede majú skôr záujem ísť spať na chatu, kde prídeme o 2 poobede a kde sa vrátime o 12 na obed domov. Výborne. Lebo oni sa tam chcú radšej niekde v spálňach mrdkať, ako spoznávať krásy Slovenska! :D Už len tá predstava ma vytáča, ešteže tam nejdem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. My sme tiež chceli ísť LEN na chatu, no triedna nám to zatrhla, že ona tam s nami LEN TAK nepôjde. :D Tak sme si dali všelijaké 'poučné' výlety po okolí a 'exkurzie'.. :D
      No teraz si fakt neviem predstaviť, že by sme boli dva dni LEN na chate a nič iné by sme nerobili.. :D

      Odstrániť
  2. Pekná titulná fotka. :)
    Aby som nezabudla nominovala som ťa do Bloger Tagu. Bližšie info nájdeš tuto: http://pareidolicgirl.blogspot.sk/2014/06/bloger-tag.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Náhodou, do Terchovej by som sa rada pozrela :) Nové záhlavie je pekné a také...hm...letné :D :D A tak trochu dopredu ti gratulujem k prvému roku blogovania :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)
      Ako som sa presvedčila, Terchová sama o sebe nie je zlá, ja som mala skôr len obavy o to, akým spôsobom to všetko bude/bolo zorganizované a ako to postíhame. :)

      Odstrániť
  4. nominovala som ťa do tagu http://singularity12.blogspot.sk/2014/06/bloger-tag.html

    OdpovedaťOdstrániť