sobota 28. júna 2014

O tom, ako som chcela vyniknúť z davu | Letné bláboly #1

Jupíí! :3 Mám pomenovanie pre rubriku, ktorou Vás budem otravovať celé leto - Letné bláboly. :D A aby to vyzeralo serióznejšie, spravila som si na to aj obrázok! :3



Ide vlastne o tú, ktorú som TU spomenula ako 'rôzne príspevky opisujúce udalosti z môjho života'. Tá dnešná udalosť mi dala poriadne zabrať, no poďme pekne po poriadku. :D

Ráno som sa zobudila okolo pol desiatej, čo sa na prázdninové vstávanie vôbec nepodobá. :D Popri kúpeľňovaní a raňajkovaní som si prečítala jeden super článok o tom, ako sú všetky blogy na Bloggeri také isté. A tak reku: "Vystúpim z davu!" :D Chcela som si zmeniť šablónu na blogu mimo tých, ktoré ponúka Blogger. Moja predstava bola, že si do googlu napíšem "Blogger šablóny" (po ang. template, čo som vtedy ešte nevedela), hneď mi vyskočí moja vysnená šablónka, nejakým intergalaktickým spôsobom si ju nainštalujem na blog, všetko pôjde ako má, a všetci budú šťastní, dokým nepomrú. Hovno, hovno, zlatá rybka. Nejakú tú schopnú šablónu som našla asi po 1,5 až 2 hodinách, s inštaláciou na blog som síce problémy nemala, no vyzeralo to -mierne povedané - otrasne. Všetko bolo poodskakované, nič nesedelo a bolo to totálne odveci. Chvalabohu, že som si predtým sejvla (od slova to save = uložiť, zachrániť.. :D) aktuálny vzhľad a šablónu. :D
A tak mám jedno ponaučenie: Potrebuje blog tutovkový vzhľad, keď tam budem pridávať samý odpad alebo ešte lepšie - ak tam nebudem pridávať nič? - Nepotrebuje!! :3 A tak sa moje experimenty navždy skončili. Alebo aspoň na veľmi, veľmi dlhú dobu. Tešme sa z knižiek a nešaškujme so vzhľadmi!! :3

No aspoň som si porobila HTML odkazy na miesta, kde všade oxidujem. :D Vždy som to chcela a hoci mi to dalo (nečakane) dosť zabrať a stále nie som spokojná s výsledkom, je to lepšie jak nič. :D :3

Teraz sa chystám spraviť aspoň nový vzhľad, pretože tento aktuálny som menila naposledy neviem kedy a už mi začína trošku liezť na nervičky.. :D

Tak sa slňte, čítajte, užívajte leto a hlavne (ak máte blog) neexperimentuje s externými šablónami! :D A keď už, aspoň si aktuálnu uložte. :)

4 komentáre:

  1. Pekný článok :D
    Čo sa týka toho vzhľadu a šablón.. tiež si myslím, že je zbytočné šaškovať :D Dôležitý je obsah a nie vzhľad :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujéém :3 :D
      Presne tak, nech sme všetci (vzhľadom) jak z kopírky. Hlavné je, aby bol obsah náš, neskopírovaný a (podľa možnosti :D) aj kvalitný. :)

      Odstrániť
  2. Ja by som nechcela mať cudzí vzhľad na svojom blogu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa to aj celkom páčilo a oceňujem ľudí, ktorí to používajú, no ja si na to po tomto zážitku netrúfam.. :)

      Odstrániť