streda 25. júna 2014

Prvá blogovo-narodeninová GIVEAWAY!!!




Tak, a je to tu. Presne 25.6.2013 som si založila blog a napísala prvý príspevok, či bol zmysluplný je už diskutabilné. No to je jedno. :) Hlavné je, že som sa pri tejto príležitosti rozhodla obdarovávať. A to práve Vás!


Pravidlá:
Súťažiť môže ktokoľvek buď zo Slovenska alebo z Čiech, starší ako 13 rokov (mladší s rodičovským povolením). Musíte sledovať môj blog a vyplniť formulár (len jedenkrát! :)), ktorý nájdete nižšie. Samozrejme, ani nejaký ten komentár neurazí. :)

Súťažíme od dnes (čiže 25.6.) do 25.7. (no.. možno aj dlhšie, ak sa rozhodnem predĺžiť súťaž! 3:D)


O čo vlastne súťažíme?
Súťažíme o tri knihy! Prvou je Piata vlna od Ricka Yancey, čistonová (nie tá moja raz-čítaná :)), ktorú poskytlo slovenské vydavateľstvo Tatran.

Ďalšou je Halfbad od Sally Greenovej, o ktorú súťažíme vďaka e-shopu iPark.sk.


A treťou nie je nič iné ako tutovka Mesto stratených duší od Cassandry Clare, ktorú mi pre Vás zaslalo vydavateľstvo Slovart! :)

+ nádherné záložky, magnetky a odznačíky z Martinusu! :3


Systém žrebovania:
Výhercovia budú celkom traja, s tým, že každý dostane jednu knižku, ktorú si vyberie.
Žrebovať budem podľa vstupov, ktoré získate vyplnením formulára, čiže čím viac zodpovedaných nepovinných otázok, tým väčšia šanca na výhru. :) Maximálne môžete získať 42 vstupov, minimálne 5.
Prvý výherca bude môcť vyberať z troch kníh, druhý z dvoch a tretiemu zostane posledná. Samozrejme, ak ju už čítal/a, má ju alebo ju nechce, stačí napísať a budem žrebovať znovu. :)


Čo sa tu za ten rok vlastne stalo?
Pred rokom som začínala s tým, že sa nudím a aspoň si skrátim chvíľku cez prázdniny. V auguste som začala zháňať spolupráce, z ktorých však nebola úspešná ani jedna. Nevadí, ide sa ďalej. :) Prvá spolupráca sa mi vydarila s e-shopom Ikarus.sk po cca 5tich mesiacov od založenia blogu. Ďalšia sa vydarila až niekedy vo februári a dovtedy výrazne trpela moja peňaženka. Ďalšie dve - s ABCknihy.sk a Ján Melvil publishing vyšli až v máji. No a medzitým, nejako v apríli, sa vydarila spolupráca s Tatranom. :)
Celkovo mi už/ešte len prišlo 15 recenzákov a z každého jedného som sa aj patrične vytešovala.
Každým mesiacom sa mi knižnička obohatí minimálne o 3-4 knižky, čo síce nie je veľa, ale nič to nemení na tom, že ich nestíham čítať. :D
No a Vás, moji milí, je tu od cca novembra (pretože dovtedy som nevedela, že niečo také ako GFC existuje.. vďaka Domčo!!) je tu už/ešte len 54! :) Tiež sa z každého z Vás vytešujem! :) :3


No dobre, kecov už bolo dosť, tu máte prihlasovací FORMULÁR! :) :3


Vaša natešená a trošku rozcítená Maci :)



Špeciálna vďaka patrí vyššie spomenutým spoločnostiam :)


       

59 komentárov:

  1. Gratulujem, nech ti to vydrží. :) Krásne ceny. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ceny sú super :) Jooj ako veľmi by som chcela vlastniť nejakú knižku od Cassandry Clare :( Milujem jej série :) A gratulujem blogu k narodeninám :) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gratulujem! :3 Skvelá súťaž o naozaj krásne kúsky :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ho ho hó ... Tak toto je súťaž ako sa patrí. jedna kniha lepšia ako druhá. Keď som ich prvý krát zbadala na fotke až mi srdce poskočilo :D ... A gratulujem k narodeninám a k tým spoluprácam. Niekedy to chce vážne pevné nervy a hlavne veriť. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, presne tak :) minimálne trikrát som to chcela zabaliť, no som rada, že som to neurobila :)

      Odstrániť
  5. Gratulujem a prajem ti, aby ti blog čo najdlhšie vydržal :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dikičko :D no.. snažila som sa vybrať čo najlepšie :)

      Odstrániť
  7. Gratuluji!! A přeji i nadále mnoho štěstí ve světě blogování. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Gratulujem :) To je riadny úspech. Ja mám ešte nejaký polrok k oslavovaní, ale na druhom som už oslávila aj druhé narodky, takže viem ako sa môžeš cítiť. Je to dobrý pocit, že? :) Prajem ti veľa úspechov, len tak ďalej :) Tvoju stránku mám rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) sama tomu nemôžem uveriť, ako ten čas rýchlo ale aj pomaly prešiel.. :)

      Odstrániť
  9. Připojím se ke gratulantům. Přeju mnoho dalších úspěchů s blogem, a ať se ti daří( jak v blogovém tak v osobním životě) :) Mockrát díky za úžasnou soutěž :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujéém :3 a nie je začo ;) však treba Vás odmeniť :))

      Odstrániť
  10. Aww... Piata vlna! :) Tú chcem! :)
    A všetko najlepšie tvojmu blogu! :) :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Gratulujem k blogovým narodeninám :). A dúfam, že blog bude fungovať aj naďalej, pretože patrí k mojim obľúbeným (i keď veľmi nekomentujem, tak články čítam ^^)
    A vďaka za skvelú Giveaway :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) som rada, že sa páči :) a nie je začo.. snažila som sa ju spraviť čo najlepšiu :)

      Odstrániť
  12. Hrozně moc gratuluju a doufám, že ti to vydrží ještě několik let! :) Máš moc hezký blog, jen tak dál! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Gratulujem k prvému roku a prajem veľa ďalších úspechov a ďakujem za súťaž :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Skvelá súťaž!! :) Úplne si ma ňou dostala. Jedna lepšia kniha ako druhá. :) A gratulujem k narodeninám! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) a no.. snažila som sa vybrať čo najlepšie kúsky :)

      Odstrániť
  15. Prajem všetko najlepšie!!!! Veľa zaujímavých článkov a hlavne nech sa tomuto úžasnému blogu darí a nech stále pribúdajú noví a noví čitatelia :*
    A teraz k súťaži :D Tie ceny sú brutálne! :O Ja keď som ich prvýkrát videla také šoky som chytala, až som si myslela, že sa z toho nedostanem :D Tieto ceny sú zatiaľ tie najlepšie aké som videla, rozhodne sa zapojím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :D A som rada, že sa Vám ceny tak páčia :)

      Odstrániť
  16. Gratulujem! :) Prajem veľa trpezlivosti!A ďakujem za to že si spomenula kedy si vybavila vydavateľstvá...práve riešim podobné veci.+Výhry sú úžasné!Samo o sebe že ti ich poskytli je super za ten rok.Ešte raz Gratulujem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) a prajem Ti veľa úspechov ohľadne tých spoluprácií :)

      Odstrániť
    2. Tiež ďakujem :) Nemáš za čo

      Odstrániť
  17. Fatal eror skvelé! :D Teraz, ako prichádza leto, tak samé narodeniny :D To človek nevie, ktorý formulár vypĺňať ako prvý :D Každopádne, táto posúva laťku mimoriadne vysoko. Dievča, len tak ďalej :) A za dva roky nech je všetkého trojnásobok! :) (ako výhier, tak GFC, spoluprác s vydavateľstvami a kníhkupectvami... a hlavne nových knižiek) Gratulácie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Parádna súťaž a gratulujem. Prajem veľa nasledovateľov a super kníh, čo si asi želá každý bloger. Stránku máš super, aj ja som ju objavila iba nedávno, ale vždy sem zavítam. Teší ma, keď natrafím na nejakého slovenského blogera. Naša komunita sa stále iba zväčšuje :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Gratuluji a přeji, ať ti blog vydrží, co nejdéle. :) Nádherné kousky do soutěže.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) som rada, že sa (budúce) výhry páčia. :)

      Odstrániť
  20. Gratulujem :) !! Inak.. skvelá súťaž, hrá sa o krásne kúsky ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Parádní knihy, mám je na svém "to-read" seznamu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Super knihy. Práve vypisujem formulár a budem sa modliť aby som aspoň jednu vyhrala keďže sú to pekné knihy :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že sa páčia :) budem dúfať s tebou.. :D :)

      Odstrániť
  23. Moc díky za soutěž, krásné knihy.

    Velice blahopřeji k narozeninkám ať se ti daří nadále.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :) Som rada, že má výber kníh takýto úspech. :)

      Odstrániť
  24. Happy B-day!! Krásné knihy v soutěži ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. ugragrehbrahubrabraaa, ty chceš zabít člověka, co se umístí na prvním místě, že ano :D ale je nádherné vidět, jakou máš radost z narozenin :) přeju ti to. něco jsem ještě chtěla napsat, ale úplně mi to vypadlo z hlavy:D takže, když si vybavím, protlačím to ještě někam do formuláře (safra! to mi to vrtá hlavou, co to bylo :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to napíšu sem :D jsem si vzpomněla :D - že miluju, když někdo dává otázky do soutěže :D nejde o ty bonusové body, ale prostě ráda je vypisuju :D (i když asi střelený kraviny)

      Odstrániť
    2. Ja to zas strašne rada čítam, no nechcela som k tomu nikoho silou mocounútiť, tak som to dala dobrovoľne.. :D
      A ďakujéém :) :3

      Odstrániť
  26. Ohoo, tvoj blog sleudjem už dosť dlho a táto súťaž to perfektne vyniká :3 Určite sa zapojím, skvelá súťaž. :) Krásne kúsky, ani jeden nemám, čiže ak by náhodou... :3
    /Emizzie/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že sa ti páčia :) určite budem pri žrebovaní na teba myslieť :))

      Odstrániť
  27. Gratulujem, máš krásny blog, super recenzie .. knihy sú krásne do súťaže sa určite zapoji vela ludi ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Gratulujem...nech ti to dlho vydrží.Skvelá súťaž a aj knihy! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Gratulujem :) fakt super vymakaný blog + super recenzie a zaujímavé články a samozrejme už som sa zapojila do suťaže :D

    OdpovedaťOdstrániť