pondelok 10. marca 2014

Som divergentná! A vy?

Dnes som na facebooku naďabila na test frakcií - no nesprav si! :D Hoci mám Divergenciu úspešne (:D) rozčítanú (som na strane cca 28), nevidela som dôvod, prečo by som nemohla podľa testu zistiť do akej frakcie by som patrila.


V podstate dosť jednoznačne mi vyšla Harmónia, ďalej o chlp Informovanosť, Sebazaprenie a Neohrozenosť.
Keby bolo rozhodnutie čisto na mne, bola by som veľmi veľmi nerozhodná. Sto percentne však môžem vylúčiť Sebazaprenie. :D A asi 75 percentne aj Informovanosť, ak by boli tie vedomosti nepodstatné tak, ako to, čo sa učí v našich školách. No ak by boli prednášky vedené dostatočne zaujímavo a brali by sa podstatné veci, myslím, že by som si vedela ten život predsa len predstaviť. :D

Stále som si však neistá a veľmi pravdepodobne aj budem dokým Divergenciu neprečítam.

Do akej frakcie by ste šli Vy? Vedeli by ste sa rozhodnúť jednoznačne?
Ak chcete, test si môžete spraviť TU.

UPDATE PO PREČÍTANÍ:

a) Divergencie (15.3.2014): chcem ísť do Neohrozenosti (recenzia TU)

b) Rezistencie (18.3.2014): chcem ísť do Neohrozenosti (aj tak.. :D) (recenzia TU)
c) Experimentu (20.3.2014): nechcem spoilerovať, ale neni to jedno? :D (recenzia TU)

1 komentár: