streda 5. marca 2014

It's time for youtube! (#12)


meme by JuliaR
V tomto meme ide o to, dať svetu vedieť na čom z youtubu momentálne fičíte. Môžu to byť pesničky, hry, klipy, návody,... proste hocičo. :)


Čauko! :) V poslednom príspevku do tejto rubriky, som ospevovala prázdniny a to, ako zas budem čítať. Čítala som hm.. povedzme.. málo. Hoci sa mi zdá, že som čítala kedy to len bolo možné, celková bilancia hovorí, že som prečítala nejaké 2 knihy, čo nie je celkom optimálny výsledok. Zdá sa mi, akoby som teraz čítala pomalšie ako pred rokom.. o.O

No to nevadí, pretože prázdniny som si stejnak dosť užila, síce nie v knižnej realite, ale v tej reálnej realite a s partiou sme pobehali celé mesto krížom-kráž.
A akurát letím z pošty - prišli mi RC knižky Kam zmizla Aljaška? a Charlieho malé tajomstvá. Veľmi pekne ďakujem spoločnosti iPark.sk za ich poskytnutie a neuveriteľne sa teším (na Aljašku) a ešte neuveriteľnejšie som zvedavá (na Charlieho).

Pesničky Vám tu dávam takú zmesku rapu a techna, tak dúfam, že sa bude páčiť.. :D






A najpozitívnejšie na tom všetkom je, že zas o dva dni máme na dva dni voľno. ^^

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára