piatok 27. júna 2014

Huráá, sú prázdniny (?) o.O

Ani sme sa nenazdali, teda niektorí možno aj nazdali a dni do prázdniny odpočítavali ako deti dni do Vianoc, no ja som sa tešila hlavne na kľudné obdobie bez písomiek, a sú tu prázdniny a s ním aj (dúfajme) leto! :)

Dneska mi tak zrazu strčila naša triedna do ruky vysvedčenie, všetkým nám popriala pekné leto a rozlúčila sa s nami, lebo po troch rokoch sa nám bude meniť triedna (tá to ide za riaditeľku). Samozrejme, ako v každom správne nesprávnom kolektíve, aj my sme frfľali na každú profesorku navrhnutú ako budúcu triednu. No skončili sme s p.prof., ktorá učí telesnú a geografiu.. (win! win!! WIN!!! -.-") No musím uznať, že je to to najlepšie čo sme mohli dostať. :D Ale o tom som nechcela..

Zrazu mám kopec voľného času a pred sebou 60 - v skutočnosti 66 :D - voľných dní a ja viem aj neviem čo s nimi. Chcem čítať, aktívne športovať, uvažovala som aj o brigáde, ale tak no.. sú prázdniny.. čas oddychu a VOĽNA! :D a v neposlednom rade chcem chodiť von a užívať si leto tínedžerským spôsobom. :D Pretože je toho tak málo ale aj veľa, čo chcem robiť.. :)

Mňa v poslednej dobe valcujú články s letným čítaním (a už mi to tak trochu lezie hore krkom), no ak by bol záujem, spíšem jeden aj ja. :D No v zásade chcem prečítať všetky ešte neprečítané knihy, ktorých mám doma v poslednej dobe stále viac a viac. Tiež si chcem prečítať Matsonovky (knižky od Morgan Matsonovej - Amy & Roger: na cestě a Léto na druhý pokus). Potom chcem zvládnuť Mesačné kroniky od Marissy Meyerovej a nejaké tie ďalšie letné oddychovky aj keď som sa zaprisahala, že prečítam Harryho Potter a Hunger Games, asi to odložím na Vianočné prázdniny. :D

Čo sa blogu týka, chystám dva "projekty". Teda sú to skôr nápady, ktoré by som rada zrealizovala. :) V utorok si idem kúpiť Odviaž sa! (kriste.. ten názov je hrozný :'(() a tak by vznikla rubrika Wreck this journal, kam by som fotila a opisovala moje zážitky s denníkom. :) Lebo sa na to fakt fest teším! :3
A keďže je (alebo bolo) v popisku, že ma baví omnoho viac vecí, ako len čítať, tak by som sem chcela/mohla pridávať 'rôzne príspevky opisujúce udalosti z môjho života'.. :D Chápete, niečo ako:
Včera som sa bola opaľovať. Na zahrade.. -.-" Zaspala som a spálila som si ksicht a prednú časť tela a teraz vyzerám jak neviem čo. Zadnú stranu tela mám bielu ako stena, a tak si pripadám fakt debilne. Zajtra si pôjdem asi zas pospať von, no tento raz slnku otrčená riťou. :D
A podobné hovadiny :D alebo ako som bola nakupovať, napríklad knižky, keďže je to KNIŽNÝ blog alebo aj plavky či handry.. ak by Vás to zaujímalo.. :D

Tak Vám prajem nádherné leto, prežité úplne inak ako ste si ho naplánovali, no o to krajšie a čarovnejšie. :) A tých prečítaných kníh ani nemusí byť tak veľa, hlavne aby ste boli spokojní Vy! :)

PS: Vážne ma štvú všetky tie súkromné aj nesúkromné knižné zrazy, ktoré sú vždy minimálne 100 km od tohto zapadákova, kde bývam.. Takže sa pýtam - niečo v okolí Nitry, Trnavy, Piešťan a pod. by sme nevymysleli?? :D

4 komentáre:

  1. Chcela by som sa ťa niečo opýtať, kde nájdem tvoj mail? Alebo mi, prosím napíš ty. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mail je v "copyright"-e alebo najnovšie aj v časti pravého menu. Alebo proste macussandor@gmail.com :D

      Odstrániť
  2. Mesačné kroniky by som už tiež konečne mala dočítať :D Podarilo sa mi prečítať asi pred dvomi rokmi len prvý diel a odvtedy som si na ďalšie akosi nenašla čas.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vraj je to super a tak.. A po pochvalonom článku u Judit, som si to okamžite dala na wish-list, ale nejako som sa k tomu ešte nedokopala aj keď veľmi chcem. :D Vždy sa mi do cesty dostanú nejaké iné knihy. :'(( :D

      Odstrániť