pondelok 16. júna 2014

Bloger tag - druhá časť (nominácia od Slávky) + moje nominácie

Druhýkrát ma do Bloger tagu nominovala Slávka z blogu Knihy a moje záľuby za čo jej veľmi pekne ďakujem.

V tejto časti budem plniť tieto body:
3. Odpovedať na 10 otázok druhého blogera, ktorý ťa nominoval.
4. Nominovať 5 blogerov, ktorý majú menej ako 200 čitateľov za deň.
5. Vymyslieť 10 otázok pre tých, ktorých chceš nominovať.
6. Informovať blogerov, že si ich nominovala.


3. Odpovede na otázky od Slávky:

1. Čítaš knihy aj v cudzích jazykoch?
Hej! :D Napríklad takú učebnicu z angličtiny a nemčiny.. :D No normálnu literatúru EŠTE ZATIAĽ v cudzom jazyku nečítam. :) Minulé leto mi prišla knižka Fragments od Dana Wellsa, pokračovanie Potomkov, no keďže prišla v dobe, keď sme boli na dovolenke a potom som sa bála ísť na poštu, tak som ju nakoniec nečítala.. :( No určite mám v pláne čítať anglické knihy. :)

2. Podľa čoho si vyberáš knihy?
Zväčša podľa anotácie a recenzií. keď vidím, že na blogosfére je všeobecne ospevovaná nejaká kniha, tak si ju poznačím.. :D Ale väčšinou podľa vydavateľstva a žánru.. No som aj trošku povrchná a napríklad taký Dech by som si prečítala kľudne len kvôli obálke. *.*

3. Prinútil ťa už film prečítať si knihu alebo opačne?
Jasné! :) Napríklad Charlieho malé tajomstvá som videla najskôr film a na základe toho som čítala knižku. Alebo som čítala Na vine sú hviezdy a hneď v prvých dňoch premiéry som utekala do kina. :)

4. Kde sa ti najlepšie číta?
V posteli :3 alebo aj u babičky v kresle. :) V podstate hocikde, kde nie som rušená. :) Pretože to je niečo, čo fakt neznášam, asi ako každý iný knihomoľ. :) A ešte v kúpeľni, samozrejme.. :D

5. Čítaš len nové knihy alebo si vezmeš do ruky aj knihu, ktorá má už nejaké tie roky za sebou?
Otázku som pochopila dvojako: a) "starú/novú" podľa roku vydania alebo b) starú ako dlho na svete/novú ako čistonovučičkú.
Pred rokom bola väčšina kníh, ktoré som čítala z knižnice. Neboli síce staré ako dlho na svete, no prešli toľkými rukami, že tak nepochybne vyzerali. Z tohto pohľadu mám radšej novučičké knižky, pretože nie sú ocapkané, zažltnuté, také.. poroztvárané, a tak. :)
No z hľadiska roku vydania, nemám problém s akoukoľvek publikáciu. :)

6. Čo ťa priviedlo k čítaniu?
Kamarátila som sa s jednou babou (v škole), ktorá (skoro) stále čítala. A tak som ju poprosila, či by mi nepožičala jednu-dve knižky. Potom som si kúpila Twilight a už som sa viezla. :)

7. Máš chuť pri niektorých obálkach kníh ich prerobiť sama?
Samozrejme! :D Napríklad na slovenský TFIOS by som dala obláčiky a nie srdiečka.. -.-" A dokonca som nie raz rozmýšľala, ako to v tých obálkových oddeleniach vydavateľstiev vyzerá a že by som tam aj prípadne išla pracovať. :D

8. Ako si predstavuješ svoju budúcnosť?
Budem pekná, bohatá a forever young! :D Ale nie.. :) moje hlavné vyhliadky do blízkej budúcnosti sú prečítať všetky neprečítané a rozčítané knihy. :) V ďalekej budúcnosti chcem veľa cestovať.

9. Čo je pre teba najcennejšie na svete?
Fúúú.. toto je ale riadne filozofická otázka! :) Na prvom mieste sú to asi hodnoty ako láska, rodina, priateľstvo, porozumenie.. proste harmonické vzťahy. :) No ak to bola materialistická otázka, tak asi mobil! :D Áno, snažím sa byť vtipná, lebo neviem čo napísať.. :D takže radšej zostaňme pri tých harmonických hodnotách. :)

10. Ako sa ti páčili otázky?
Noo.. trošku som sa pri nich zapotila, hlavne pri devinke, no boli v pohode. :)


4. Nominuj 5 bloggerov s dennými čitateľmi pod 200:


5. Vymyslieť 10 otázok pre nominovaných bloggerov:

1. Čo ťa viedlo k založeniu si blogu? Čo ťa na ňom najviac baví?
2. Z ktorého vydavateľstva najradšej čítaš/kupuješ knihy?
3. Ktoré ročné obdobie máš najradšej a prečo? V ktorom sa ti najlepšie číta?
4. Ktorý druh literatúry čítaš najradšej a ktorý naopak zo srdca nenávidíš?
5. Ako to riešiš v takomto horku?
6. Máš radšej hory alebo more?
7. Cestuješ rád/a? Kam by si sa chcel/a ísť pozrieť?
8. Najobľúbenejšie jedlo? Najnenávidenejšie jedlo?
9. Aké blogerské ambície máš? Nejaké vyhliadky do budúcna? :)
10. Čo si na ľuďoch prvé všimneš a čo ťa na nich najväčšmi irituje?

Dúfam, že sa vám otázky páčia a príliš ste ma pri odpovedaní na ne nepreklínali :) :D


6. Daj bloggerom vedieť o tom, že si ich nominovala:
Áále samozrejméé.. :)

4 komentáre:

  1. Veľmi pekné otázky, ale myslím, že sa asi nezapojím, lebo som už raz nominovaná bola (a ten článok bol tiež robený polovične) a tam som už spomínala, že to nemám moc rád :D
    A inak, aj super odpovede na otázky od Slávky :)
    (teraz som ťa vychválila, aby si sa na mňa nehnevala :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasné, chápem :D ani mne sa do toho spočiatku veľmi nechcelo, no nakoniec to bola sranda :D

      Odstrániť
  2. Poznám najmenej štyroch ľudí, ktorí začali čítať knihy po Twilighte. :D A čítanie v angličtine odporúčam. Rozšírila sa mi slovná zásoba a ak mám povedať pravdu, niekedy mám už po krk našich kníh. Občas si od slovenčiny treba oddýchnuť. Keď sa do toho dostaneš, už to ide samo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja viem, ja viem.. :D sľubujem, že najneskôr do dvoch-troch mesiacov sa do toho dám! :D :)

      Odstrániť