štvrtok 12. júna 2014

Bloger tag - prvá časť (nominácia od Nikee)

Ahojte! :) Už dosť dlhú dobu mám "na sklade" dve nominácie do Bloger tagu a dneska, keďže sa nemám veľa učiť/sa nemusím učiť (skoro) vôbec, napíšem prvú časť. :)

Neviem, ako to robia ostatní, ak ich nominovali dvakrát, no ja si to rozdelím:
1). časť:
1. Povedať o sebe 10 vecí. 
2. Odpovedať na 10 otázok prvého blogera, ktorý ťa nominoval.
2). časť:
3. Odpovedať na 10 otázok druhého blogera, ktorý ťa nominoval.
4. Nominovať 5 blogerov, ktorý majú menej ako 200 čitateľov za deň.
5. Vymyslieť 10 otázok pre tých, ktorých chceš nominovať.
6. Informovať blogerov, že si ich nominovala.


10 faktov o mne, čo ste (možno) nevedeli:
  1. Každý rok sa mi obmieňa hudobný štýl. Od apríla 2012 to bol (drsný) metal, od mája 2013 techno a od februára 2014 je to zmeska rapu a techna. :)
  2. Mám asi 165 cm a pripadám si malá, keďže len jedna kamoška má asi 175 cm. :D
  3. Knihy čítam necelé dva roky. :O (Od novembra 2012.)
  4. Mám milión tričiek, ale nikdy neviem čo si obliecť! (Toto ste určite vedeli, preto bude bonus! :))
  5. Skoro každý rok sa chodíme opekať do Chorvátska (ako správni Čechoslováci) k moru. :3
  6. Rada si vypisujem všelijaké citáty a zaujímavé myšlienky na papieriky, ktoré som potom lenivá si nalepiť na dvere, kde je zvyšok už nalepených myšlienok. :D
  7. Ako bábätko som neznášala dudlíky, tak som si "dudlala" vlastný palec na ruke. :D
  8. Som maniak na selfie. :D S kamoškou si niekedy spravíme za týždeň aj 200. :D
  9. Keď sme pri tých číslach, na fejsbúku s ňou mám 297 štuchnutí. :D Just for fun. :D
  10. Neznášam jahody, no všetky výrobky z nich milujem. :D
  11. BIG BONUS: Na pravom uchu mám okrem detskej dierky tri navyše.  :) A hoci to zvykne občas (dosť často) bolieť, nechcem sa vzdať ani jednej! :D Tú poslednú (tretiu) som si dala robiť tento rok v marci na počesť Divergencie, aby mi pripomínala, že mám byť odvážna a prekonávať samu seba. Nefunguje to... :D


Odpovede na otázky od Nikee:

1. Aký je najcennejší kúsok v tvojej knižnici?
Úprimne - neznášam túto otázku :D raz som na ňu už odpovedala, a napísala som, že trilógia Cassanova, ktorú mám "po otcovi". Tak ostaňme teda pri tej Cassanove, no ako tak pozerám na svoju (skromnú) knižničku, teším sa z každej knižky, ktorej čítanie som si užila. :)

2. Počúvaš pri čítaní hudbu?
Skôr asi nie. Nedokážem sa potom sústrediť. No pri dobrej knihe, ktorá skvele odpútava od reality kľudne. :) Síce ja väčšinou čítam pri telke, na ktorej potom stlmím zvuk a funguje ako komparz :D alebo v škole, na nudných hodinách :) 

3. Ako dlho ti trvá písanie recenzie?
Kým ju napíšem, asi hodinu. Kým sa s tým pohrám, nejako to poodeľujem, zredukujem text, pridám obrázky a tak, tak asi pol hodinu. Potom ju postnem a celá roznervačená sledujem ako mi ZAS Blogger poprehadzoval obrázky, tak potom ešte pol hodinu "štelujem" rozmiestenie. :) 

4. Čítaš knihy v cudzom jazyku? (Ak áno v akom?)
Nie. Ale samozrejme by som chcela :) (napríklad také Greenovky). V lete, keď budeme na dovolenke mám v pláne si kúpiť knižku v Bosne a Hercegovine, tak snáď vydá. :D Potom poskytnem report.. :D

5. Aká je najhoršia kniha akú si kedy čítala?
Noo.. tých bolo viacej, ale ako prvá mi napadla Vek zázrakov od Karen Thompsonovej Walkerovej, ktorú som nedočítala. No tých nedočítaných a ešte ani nerozčítaných mám v poslednej dobe dosť.. :'/

6. Romantická alebo akčná kniha?
Prečítam si aj aj. :) Samozrejme, nemusím nejaké tie extra sľaďučké románčeky, no ani vyslovenú strojenú akciu. Dobré je z každého rožka troška, len hlavne aby tam neboli ilumináti :D (ľúbostný trojuholník).

7. Kurací alebo bravčový rezeň? (:D)
Jednoznačne kurací! :D Hoci som už dlho nemala žiadny rezeň, bravčové boli vždy šľachovité a proste hnusné. :D Kurací je vždy najj! :3

8. Aká je tvoja vysnívaná práca do budúcnosti?
Akurát som nad tým minule tak rozmýšľala a prišla som k záveru, že ja môžem robiť čokoľvek :D teda, len nie predavačku v Kauflande (so všetkou úctou k týmto paniam).
Buď by som teda chcela robiť v nejakom časopise alebo cestovke alebo v niečom, kde by som mohla ZADARMO cestovať. :D Alebo vo vydavateľstve. Tam by ma tiež veľmi bavilo starať sa o obálky. ^^ Ale ani osobná fitness trénerka by nebolo od veci povolanie.. :D Kto vie, čo budem nakoniec robiť? :D

9. Si introvert alebo extrovert?
Ja neviem. :D Asi niečo na hranici. :) Viem, že keď som bola malá (cháp na ZŠ), tak som bola strašne tichučká a tak.. Teraz je to už lepšie (haha :D). Proste kde sa robia kraviny, tam som! :D

10. Ak by si si mala vybrať tak - Noc alebo Deň?
Asi Aljaška. :D Teda, že polroka je noc a polroka deň, pretože sa neviem rozhodnúť. (Áno, ja som strašne nerozhodný človek :D a aj lenivý.. no o tom potom :D). No predpokladám, že to bolo myslené tak, či mám radšej noc alebo deň, nie tak, čo by som chcela aby bolo stále.. :D
V noci pôsobí všetko o kúsok možnejšie a reálnejšie, no človek to nikdy nespácha. Hovorí si, že potom (cez deň), to urobí, zrealizuje, no vtedy sme na skutky krátky.. :/ Čiže asi deň s túžbami noci.. :D :D

V druhej časti (ktorú napíšem dúfam čoskoro) Vás čaká ďalšia desiatka zodpovedaných otázok, tento raz od Slávky, 10 otázok pre nominovaných blogerov odo mňa a zoznam tých blogov. :)
A samozrejme, veľmi pekne ďakujem Nikee za nomináciu! :) :3
Vaša Maca

2 komentáre:

  1. Ideš na dovolenku do Bosny a Hercegoviny? Ach, teraz ti fakt závidím. Ja by som tak rada šla do mestečka Visoko pozrieť tie ich pyramídy.
    A inak čítanie v cudzom jazyku nie je až také náročné, ako sa zdá. Iba tie začiatky sú ťažké, ale odkedy mám čítačku, tak veľa čítam po anglicky a okrem toho je tam aj výkladový slovník, takže je to super.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa do toho odhodlávam už dlho (podľa mňa). :D Aj nejaké e-booky už mám (len to nemám na čom čítať) a dlho poškuľujem po Greenovkách v angličtine. :) Ale raz sa isto donútim. :D
      No hej, idem.. :D ale to len vrámci doplnenia programu. Normálne budeme v Chorvátsku (v Gradaci), odtiaľ chceme ísť do Mostaru na jeden deň a potom "po pobyte pri mori" do Sarajeva na deň-dva.. :)
      Tie pyramídy sú nádherné *.* prekvapuje ma, že som o nich ešte nepočula o.O

      Odstrániť