štvrtok 12. decembra 2013

"Vraví sa, že srdce sa nedá rozdeliť, a predsa..."

To je tretí úryvok na tretej zadnej strane tretieho dielu Pekelných strojov. Tu máte dôkaz:



A možno ste už tento obrázok videli, alebo patríte k tým šťastnejším, ktorý Mechanickú princeznú už držali, alebo k tým ešte šťastnejším, ktorým už tróni na poličke, aj tak naň mrknite!

Úplne najviac nemôžem z tej ukážky (tá časť kde sú odfotené jednotka a dvojka). 
Nesmierne sa teším až si ju prečítam, čo by podľa mojich plánov malo byť čoskoro, ak Boh dá.. :)
A hoci to vyzerá tak, že tam bude ten trojuholník frekventovanejšie spomínaný ako v predošlých dvoch častiach dokopy, teším sa ako to dopadne, no netrúfam si ani len tipnúť..
Tiež nám k tomu pribalili Rodokmeň, ale vraj doňho nemáme zízať skôr, ako prečítame knihu, lebo si tým všetko pokazíme.. Uvidíme, či to vydržím.. :D Jednak s tým čakaním a jednak s tým rodokmeňom. :3



Mimo Mechanickej princeznej vám chcem ešte povedať, že na Vianoce odo mňa dostanete darček! Nebude to síce nič veľké, ale predsa len bude. Posnažím sa! :) A vraj sa snaha cení.. Najskôr som chcela, ale nepoviem vám čo chystám, ale nebude to žiadna súťaž, tak ak som vás sklamala, vedzte, že mi to je ľúto :((

Inak pekný štvrtok a tiež sa tešíte na víkend tak ako ja??! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára