utorok 31. decembra 2013

Rozlúčkové slová (+mesačná chvastačka za DECEMBER)


Autorkou je Judit.


Ták a máme to tu. 31. december. Silvestrove meniny. A ja tu dopisujem chvastačku za december - aby sa nepovedalo. Moji rodičia sú v obývačke a minimálne hodinu ma volajú pozerať Panelák a "spraviť si rodinný idylický Silvester". Za oknom mojej izby, na ulici, niekomu (pardon za výraz) šibe a robí mi už minimálne tri hodiny nervy tým, že zapaľuje petardy, pirátov a všetky tie veci, pre ktoré je vyhradený čas od 23:50 - 00:20. Ale ako tak pozerám, tento harmonogram funguje asi len u mňa.. :/ :D Iróniou je, že Silvester milujem aj nenávidím súčasne. Nenávidím pre tie "buch", "bum", "pch-pch", atď. A milujem pre tie nádherné ohňostroje a pre ten zvuk, ktorý pri nich znie. Pukanie, praskanie, ale žiadne "buch-buch" pod oknom. :D




Želám Vám pekného Silvestra, šťastný nový rok a každý mi spamuje fb nástenku tým, že nový rok - nový život; nový rok - nová kniha (obrazne :D); nový rok - nový list; atď.. takže ak chcete tento (vlastne ešte stále budúci) rok chcete urobiť nejaké radikálnejšie zmeny alebo rozhodnutia, nech Vám to vyjde a nech je lepší ako bol rok 2013. Pre všetkých. :)


V decembri mi pribudli len knižky-spod-stromčeka:
Den co den od Davida Levithana. Veľmi sa na ňu teším a dúfam, že bude minimálne taká, akú ju opisujú iní blogeri vo svojich recenziach.
Som zlomená od Tahereh Mafi. Už som sa do nej pustila a ďakujem Ti Bože, že zvládam tie je myšlienkové pochody, mozgové procesy a daj nech si na to nezvyknem do takej miery, že by mi to chýbalo. Ďakujem!

V pasci od Michaela Northropa. Aj na ňu sa veľmi teším. Sranda je, že hoci som ju nechcela, po prečítaní prvej kapitoly som sa práve na ňu tešila najväčšmi.
A bodkou je Tahle píseň ti změní život od Leily Sales. Ako inak, aj na TPTZŽ sa veľmi teším aj keď neviem čo od nej čakať, pretože "tá veľká, ohromná transformácia Elisinej osobnosti"  sa deje ešte pred prvou kapitolou (bude o tom #0,5 kniha??) a prvá kapitola končí tak, že frčí na bus a druhá bude predpokladám o tom, ako to bolo celé zbytočne - ak nie druhá, tak tretia už určite. Preto dychtím a nemôžem sa dočkať na tú chvíľu, kedy jej prídem na kĺb.


Zatiaľ s obrázkami len takto, nechce sa mi teraz hrať na paparazzi a zahŕňať tieto kúsky svetlom môjho "senzačného" fotoaparátu aka mobil, ale posnažím sa doplniť ich hneď zajtra/čo najskôr. :)

Ešte raz príjemného Silvest(e)ra (ako občas hovorím :D).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára