streda 11. decembra 2013

It's time for youtube (#2)


meme by JuliaR
V tomto meme ide o to, dať svetu vedieť na čom z youtubu momentálne frčíte. Môžu to byť pesničky, hry, klipy, návody,... proste hocičo. :)


Ahojte, toto je môj druhý príspevok do tejto rubriky, takže to značí o tom, že sa mi páči. :) Na toto video som prvýkrát narazila keď som pozerala kedy hrajú Hry o život v kine. Bolo to ešte predvčerom a včera mi napadlo, že by som to mohla hodiť aj sem. :) No, späť k videu - Je to trailer na novú rozprávku od tvorcov Tangled - alebo známejšie Na vlásku. Podľa mňa je to hrozne milé a ten koniec, no.. smiala som sa hodne.. :D


Tá rozprávka môže byť dobrá, a síce na ňu neutekám hneď do kina, nevravím, že si ju raz nepozriem. :)
Majte sa fajn knihomoli! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára