piatok 27. decembra 2013

Šťastné a veselé.. Vianoce!

Ahojte moji milí čitatelia!

V prvom rade Vám chcem dodatočne zapriať šťastné a veselé Vianoce a v druhom rade sa ospravedlniť za to, že Vám ich želám až teraz. Respektíve, že som to neurobila skôr..

Dúfam, že ste si pod stromčekom našli všetko čo ste chceli a že pre Vás neboli Vianoce len o darčekoch a mali ste aj príjemnú atmošku v rodine, prípadne s kamarátmi. :)

Ja (áno zas ja, ja, ja - viem, som veľký sebec! :D) som dostala 4 knihy, čo nie je zas až tak veľa, ale zato som sa na ne neuveriteľne tešila, a nemôžem sa dočkať kedy konečne začnem čítať aspoň jednu z nich. A nielen preto, že sa mi tie neprečítané knihy začínajú "trošku" kopiť, ale aj preto, že sú to nepochybne skvelé príbehy. :) Momentálne čítam knižku Obchodníci s nádejou od slovenskej autorky Mirky Varáčkovej. Verte či nie - je to neuveriteľné dielo!

Dobre, dosť bolo kecov. Dávnejšie som Vám spomenula, že mám pre Vás niečo ako "vianočný darček" a napriek tomu, že sú už tri dni po Vianociach sa stále k ničomu nemám.. :D Takže, dámiapáni!
tým darčekom je..
.. NOVÝ VZHĽAD BLOGU!
Ktorý síce ešte nie je zrealizovaný, ale hneď sa doň púšťam, takže s najväčšou pravdepodobnosťou už bude hotový keď toto budete čítať. :D

Ešte raz pekný zvyšok Vianočných sviatkov (už aj mne lezie na nervy ako stále píšem slovo "Vianoce".. :D) a idem sa teda pustiť do toho "darčeka" :)

Mimochodom.. Čo ste si našli pod stromčekom? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára