utorok 31. decembra 2013

Moja knižnica po (vyše) roku


Projekt usporadúva Abyss.
Cieľom je ukázať svoju knižnicu po roku.

Tento projekt sa mi páči, a teda sa zapájam. Ide síce o jeden článok ročne, no je to skvelý nápad dať vedieť svojim čitateľom (a aj sebe) koľko kúzelných knižiek za uplynulí rok pristálo na vašej poličke.

Fotku mojej knižnice spred roka síce nemám, ale bol v nej iba kompletný Twilight a všetko ostatné je tohtoročné. :)

Celkovo mám 41 kníh. Za tento rok mi ich pribudlo 36, a hoci to nie je veľa, som vďačná za každú jednu. :)

PS: Tých plyšákov si nevšímajte; keď mne je tak ľúto vyhodiť ich. Úplne stačí, že som zmenšila ich územie. :D

Pred pár dňami som upratovala - fotka nesmie chýbať! :)


A tu je kopečka knižiek od CooBoo. Teda väčšina je od nich. :)







Tu sú detailnejšie zábery na jednotlivé strany mojej knižnice.
:)









Možno niektoré knižky poznávate, a možno máte doma aj podobnú zbierku (hoci verím, že rozsiahlejšiu:D).
Dúfam, že o rok budú v hojnejšom počte a konečne budem mať aj poličku svojich snov pre ne. :3
To isté prajem do nového roku aj Vám, nech Vám knižky pekne pribúdajú, nech ich máte kam dávať a hlavne, nech to stojí za to! :)
Pekný Silvester, everybody! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára