nedeľa 13. júla 2014

Oranžová nedeľa (Farebná book challenge #7)

Challenge z blogu Books full of magic od Tány. :)

Čaukis ;P dneska som tu s posledným príspevkom do tejto farebnej challenge a keď niekto nevymyslí ešte nejakú, tak bude blog asi zívať prázdnotou, pretože jaksi nie je chuti blogovať. No snáď sa vo mne nejako tie ľady roztopia.. však aj slniečka by na to bolo.. :)

Dneska som tu teda s posledným farebným - oranžovým - príspevkom. :)


Piata vlna: Hoci je zväčša čierna, je na nej aj trocha žltej.. :D Šetrila som si ju na posledný deň, pretože je krásna! :D :)

Púštny kvet: Proste taká obyč. :) Neohúri ani neurazí, a keďže príbeh nie je dystopický, nepotrebuje mať ani nejakú Hi-tech obálku. :)

Potomkovia: Narozdiel od Púštneho kvetuPotomkovia dystopický a preto aj tá dievčina hľadí na nejaké ruiny. Keď som ju čítala, občas som ju hladkala, pretože názov je v 3Déčku. Alebo ako to povedať.. :D

Den co den: Síce nie je vôbec oranžová, ale zato je krásna. Nádherná. Proste úža.. :3 :D

Som roztrieštená: Tá baba je tam trochu divná, a preto sa mi obálka Som zlomenej páči viacej, ale ani táto nie je škaredá. :) Fakt super je, že pri prvej časti je text názvu viac roztrieštený a pri pokračovaní sa trošku scelil. A pri poslednej časti je už úplne zacelený. :)

Experiment: Obálka je v pohode, len tej sivej mohlo byť dole menej, lebo tie budovy pri určitom uhle nevidno. :/ No čo ma viacej srdilo, bol názov.. Holt, zvykla som si. :)

Pekelný stroje: Všetky tri sú nádherné!
Slovart robí všeobecne celkom pekné obálky a aj CooBoo. Jedine, kedy trochu pochybili, bolo pri Charlieho malých tajomstvách, ale však čo by sme im neodpustili, keď vydávajú také dobrý knihy, no nie? :)

Feng šuej: Čerešnička nakoniec. :D Ja viem, nie je to dystópia, román ani nič podobné, je to skrátka FENG ŠUEJ, ale čo im dalo právo spraviť tak otrasnú obálku? :D On ten základ s fontom písma ani nie je ani taký zlý, len výber obrázkov mi vadí.. -.-" :D
PS: Nepýtajte sa ma, čo takáto kniha robí v mojej knižnici. :D


Klasika: Čo vy a oranžové/žlté/hnedé/zlaté/Feng-šuej knihy? :D
A ak máte nápad na nejakú challenge alebo proste niečo tomu podobné, kľudne sa podeľte. :)

4 komentáre:

  1. Ja neviem či som farboslepá, ale na väčšine tých kníh vidím hocičo iné, len nie oranžovú O.o Ale inak pekné kúsky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veď hej, oranžové sú tam síce len dve, ale nebolo by to škoda, neukázať aj tie žlté/hnedé a hlavne zlaté Pekelné stroje? :D

      Odstrániť