utorok 21. januára 2014

It's time for youtube! (#8)


meme by JuliaR
V tomto meme ide o to, dať svetu vedieť na čom z youtubu momentálne frčíte. Môžu to byť pesničky, hry, klipy, návody,... proste hocičo. :)


Vy mi robíte obrovskú radosť! :) Ako som si tak znudene klikla na vlastný blog a znudene prechádzala tie články, zrazu mi padla do očí kolónka followerov. Je Vás už 15 (naposledy keď som tu bola Vás bolo 11) a toto číslo mi vyčarilo úsmev na tvári. :) Ďakujem Vám každému jednému, že ma čítate, že som mnou zdieľate podobné (knižné) záujmy a že ma podporujete. ^^ Sľubujem, že sa polepším :) z obávanej biológie mám nakoniec uzavretú jednotku (teda dúfam) a radšej ani nechcite vedieť z akých známok.. :D Ešte spraviť niečo s informatikou a fyzikou a vysvedčko by bolo ideálne. :) Ale o tom potom, a keď sa nebudem hanbiť (:D) tak Vám ho sem hodím. :)

Nejak vo štvrtok myslím, som objavila svojho idola (♥ :D) a pripísala si ďalší štát na zoznam krajín, do ktorých musím rozhodne ísť. :) Tu máte pár pesničiek od neho + jednu úplne mega. :3








A tá sľúbená, ktorá od neho nie je:

Flute sa mi zo začiatku veľmi nepáčila, ale keď som viackrát počúvala jeden playlist sa mi dostala do hlavy a asi tri dni mi nešla z mysle. :)

2 komentáre:

  1. Dobrý nápad na článok. To by možno chcel aj môj blog :D A úplne si trafila môj vkus :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No hej, ja keď som to prvýkrát uvidela tak som vedela, že toto proste musím robiť aj ja. :D A čo sa toho vkusu týka, asi ho máme dosť podobný.. :)

      Odstrániť