štvrtok 5. septembra 2013

September.. :)

Školička sa už mnohým začala, vysokoškolákom ešte nie, a preto im niektorým závidím, že majú viac času čítať. No, aj mne sa začala.. Ale nešťastná nie som, pretože som sa už išla doma pomaly scvoknúť a navyše som bola osem hodín pozadu oproti normálnym ľuďom - vstávala som okolo štvrtej po obede, niekedy aj neskôr :D -, a navyše ani s rozvrhom to nemáme také strašné. Pár nových učiteľov, už ŠTVRTÚ profku na biológií (aby bolo jasné, chodím tam tri roky.. preto je to trochu divné.. :D) a pár nových predmetov - ktoré, vďakabohu, nevyzerajú príliš desivo.

Predvčerom som sa (vyhecovaná Mestom kostí, aj keď iba filmom..) pustila do Mechanického anjela, z ktorého sa neuveriteľne tešinkám a celý dnešok som sa tešila na ten moment, keď si konečne sadnem a zas sa začítam (čo mimochodom urobím hneď jak toto dopíšem:)). ^.^ 

Septembrové novinky:

Niečo vyše týždňa vyšla Som zlomená, pokračovanie Som roztrieštená od Tahereh Mafi. Môžem vám povedať, že sa strašne tešinkám aj na túto knižôčku a keď som ju zbadala v kníhkupectve, čumela som na ňu dóóósť dlho - môj otec by vám povedal..


Tiež som už videla aj Fenomén, pokračovanie Legendy od Marie Lu. Obálka je úža! :3


Ďalej nás čakajú ešte tieto knihy:

Michael Northrop - V pasci - cooboo (sk&cz)
Alyson Noel - Osud (Hľadači duší #1) - slovart (sk)
Abigail Gibbs - Večera s upírom (Temná hrdinka #1) - ikar (sk)
Julie Cross - Búrka (Rozdelení časom #1) - fragment (sk)
Gerd Ruebenstrunk - Rebelové věčnosti - cooboo (cz)

Viac knižných noviniek si môžete pozrieť TU. :)


Prajem vám príjemné prežitie zajtrajšieho dňa v škole a pekný, čítací víkendík.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára