nedeľa 8. septembra 2013

Mega deň! :3

Ako ste sa už z názvu tohto článku mohli dozvedieť, idem sa tu machrovať s tým jaký superdník som neska mala.. :) Najskôr som dočítala Mechanického anjela, na ktorého bude recenzia dúfam čoskoro. :) A potom som bola v takej dedinke pri našom meste s rodíčmi, že Desmod.. Tak sme tam boli, bol Desmod, potom sme sa s nimi fotili a tak a to najpodstatnejšie, stretla som tam kamošky, s ktorými som sa už strašne dlho nevidela. A slovo dalo slovo a nakoniec som s nimi zostala na Smolu a Hrušky, na ktorých prišli zas oni. :)
No a to bolo proste megaúžasnokrutoprísnegeniálne :3 sme sa vyskákali, vypišťali, pofotili a zhruba za 2 týždne budú mať conc zas tu u nás v meste! ^.^ No nezbláznim sa??! :3
Zajtra plánujem spať ešte dlho po obede, lebo už čul som strašne unavená a predstava, že stanem pred obedom nie je dvakrát príjemná.. :D
A keď ste sa dostali už sem tak som sa rozhodla, že sem vycapím svoj ksicht s Jančím od SaH. :3 Tak sa nezľaknite a príliš si ma neobzerajte, nemám to rada.. :D
Dobrú nocku a tu nás máte. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára