sobota 31. augusta 2013

Mesačná chvastačka za AUGUST



Autorkou meme je Judit.


Za júl som sa nechvastala nie kvôli tomu, že som lenivá, prípadne zábudlivá. Ale kvôli tomu, že som nemala čím. :(
Ale v auguste som mala druhé Vianoce! :3 6 kníh (teoreticky 7, ale jednu som darovala) som tušim ešte nikdy (nie, fakt nikdy) nemala! Nuž, za to koľko výpredajov a akcií som pobehala celkom slušná odmena, si myslím.. :D Ale dobre, poďme sa chvastať!


Štatistickú pravdepodobnosť lásky na prvý pohľad som už predtým čítala, takže som si dala re-reading, ale neodporúčam vám to! Mne sa ŠPLNPP páčila (prvýkrát) veľmi, no po re-readingu už nebola zas taká super. :(


Dokonalý pár mám už prečítaný a bol teda fakt dokonalý! Presvedčiť sa môžte TU.

Na Dcéru dymu a kostí sa chystám nejak v priebehu septembra. Ak by to náhodou školské povinnosti (o čom ale pochybujem) prekazili tak v priebehu októbra. :)
V tomto dome bývala Livi Owenová som počula už predtým ako som si ju kúpila. A keď som ju napokon uvidela v kníhkupectve, tak som neváhala! Recenzia TU.


Mechanický anjel (-a) má snáď už každý čitateľ a zrecenzoval to už snáď každý bloger, tak prečo nie aj ja? Btw.. teším sa naňho! :3 A spolu s Oheň (-ňom) som ich mala za polovicu ceny. Na Oheň sa teším tiež veľmi, veľmi.  Kruh sa mi páči a možno budú aj recenzie na ne. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára