štvrtok 15. augusta 2013

Bláznivých 17 (Barbasa Samsonová) - recenzia na rýchlo


Tento nezvyčajný príbeh veľkej lásky je skutočný a odohráva sa v súčasnosti. Prežíva ho typické moderné dievča - sedemnásťročná Barbara. Nerozumie sa z rodičmi a prejavom jej vzbury je chorobná nechuť do jedla - anorexia. Počas liečenia v sanatóriu sa neprístupná Barbara po prvý raz zaľúbi: stretne totiž svojho vysnívaného princa, ktorý pre ňu píše básne. To však ešte netuší, že jej úprimná láska "na život a na smrť" by naozaj mohla mať niečo spoločné so smrťou. No v prípade ochorenia na AIDS, ktoré jej milý pred ňou zatajil, to je krutá realita. (anotácia z knihy)


Ide o knihu, ktorú pred 19 rokmi napísalo dievča, ku ktorému nebol život nikdy príliš srdečný. Opisuje 2 roky jej života a s času na čas aj minulosť. Anotácia, ktorú som Vám sem dala je vlastne stručný opis deja a keď si ju prečítate viete presne čo čakať. Po prečítaní som bola unesená, aký všelijaký svet je. Ale s času na čas je dobré prečítať si takúto, alebo jej podobnú knihu. :)

Barbara Samsonová
O autorke som pátrala hneď po dočítaní. Jednak ma zaujímalo, či ešte žije, predsa má AIDS a prešlo skoro dvadsať rokov od toho čo ju napísala.. (pri nakazení vírusom HIV sa dá umrieť aj na obyčajný zápal pľúc..)
Dozvedela som sa len toľko - napísala túto knihu a potom prednášala pre tínedžerov o tom aké je to nebezpečné a nebol tam dátum úmrtia, iba narodenia, čiže som vydedukovala, že ešte žije. :) Bola som rada, hoci to možno príde tak, že to píšem bez citov.

Inak, myslím si, že je celkom pekná. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára