utorok 4. marca 2014

Čo sa deje, keď zistím, že niečo nie je tak, ako by malo byť...

Posledných pár dní - čo dní! týždňov! - vždy ako otvorím blog, udrie mi do očí tá oranžová a keď si tak listujem hore-dole, stále mi dráždi pohľad. Uvedomila som si, že dlhšie to tak už nemôžem nechať, pretože ak na blogu nie som spokojná ja a necítim sa tu dobre - ako sa potom asi cítia moji čitatelia? Dúfam, že odstráneným väčšej časti oranžovej som neupokojila len seba, ale aj Vás a že sa Vám bude blog v tmavšom prevedení páčiť viac. Tiež som zväčšila šírku stránky a zmenila font písma, hoci Trebuchet sa mi veľmi páči, no zdá sa mi, že je to dajaké malé a zle sa to číta. (Aj Vám??) Veľmi by som ocenila, keby ste okomentovali moje dojmy a napísali, ako sa Vám páči nielen vzhľad blogu, ale blog všeobecne.

Zmenu vzhľadu považujem nielen za zábavnú a po čase aj nutnú, no hlavne ju mám za riskantnú. Z vlastnej skúsenosti viem, že ak niektorý z blogov, ktoré sledujem zmení vzhľad aj titulku, čumím na to jak vyoraná myš a čudujem sa, či to je ten-onen blog alebo nie, hoci názov zostal totožný.
Napriek tomu dúfam, že je to správny krok, ten dopredu a nie ten z cesty.


Horný vzhľad bol na blogu do 27.12.2013
potom ho vystriedal ten dolný, ktorý bol donedávna aktuálny.


No ani ten ma neuspokojoval a rozhodla
som sa ho dnes - 4.3.2014 zmeniť za tento .. bordový(?). :)


A teraz ešte tak knižne - dneska som začala (konečne) čítať Divergenciu, na ktorú isto napíšem aj recenziu.. čoskoro.
Zatím navidenou.. :)

P.S.: Fakt by ma potešil nejaký ten komentík, hoci aj kritika.. :)

6 komentárov:

  1. To pozadie vyzerá krásne 8) ešte som to nikde nevidela, za mňa 1*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne sa asi najviac páči ten prvý :) Neber si to zle , aj tento je krásny :) :D :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, podľa mňa celkom ujde aj ten, ale zle sa čítal ten text v bočnom paneli.. :D a ďakujem :)

      Odstrániť