streda 12. februára 2014

It's time for youtube! (#10)


meme by JuliaR
V tomto meme ide o to, dať svetu vedieť na čom z youtubu momentálne fičíte. Môžu to byť pesničky, hry, klipy, návody,... proste hocičo. :)


Táto pesnička hrala v rádiu ako som šla dneska do školy. Veľmi sa mi páči, a preto som si ju nielen stiahla, ale chcem sa o ňu podeliť aj s vami! :3
Okrem toho, mám nových zase pár knižiek a tričko. :D Čo sa školy týka, frflem na ňu každý deň, pretože stále a stále a stále nám kážu učiť sa (a potom si to neváhajú otestovať.. :D - keď už sme pri tom testovaní - konečne (!!) mám Divergenciu :3 a teším sa na ňu viac ako kedykoľvek predtým :) ) a po tom všetkom je zajtra ten Deň s veľkým Dé, na ktorý sa nemusím nič podstatné učiť. :D <3
A keď už som vás tak znechutila tou školou a učením - tu je sľúbená pesnička:



Dúfam, že sa vám páči, pretože za seba môžem povedať, že vééééľmi. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára