nedeľa 17. augusta 2014

My wrecking diary #3


Ahojte miláčkovci ^^ Vítam vás na mojom blogu, opäť pri príspevku o dokumentácií môjho Odviaž sa! denníku. :D



Moje megaumelecké dielo..
Ignorujte prosím fakt, že NEVIEM kresliť. Tá myšlienka by sa tam mala dať zachytiť aj napriek tomu :D

Je iróniou, že toto je (v podstate) úplne primitívne, no strááášne moc sa mi to páči :D
Naživo to vyzerá epicky :D




To som ale zhltla tých jabĺk za tú dobu (niečo menej ako mesiac), že?? :D













Aj na túto dosť primitívnu dvojstránku som patrične hrdá :D

A vlastne aj na túto s tým rozdielom, že o tejto si nemyslím, že je primitívna,
ale je podľa mňa pecková!! :D

Táto je mierne upravená. Predtým bol Magnum papierik len na pravej strane.
Iróniou v tomto prípade je, že s ľavou-dorábanou časťou som sa prplala viac ako s pravou-pôvodnou.. :DD

Dúfam, že sa vám tento diel My wrecking diary aspoň trochu páčil. Na dovolenke si to nepochybne užívam a čo robíte vy? :)

1 komentár: