pondelok 12. augusta 2013

Kúsok z mojich prázdniniek.. :)

Nie, neuložila som sa na zimný spánok, skôr na letný čilauting. :) Dneska som sa vrátila z krásneho, teplého a slnečného Chorvátska. A samozrejme, si ani neodpustím fotku fakt krásneho Jadranského mora! 

Za tú dobu čo som dočítala a napísala recenziu na Iskrivú, som si prečítala ďalšie dve superknihy, na ktoré by som sem chcela dať aj recenzie, takže držte palce nech to vyjde. :) Akurát čítam Kruh, čiže aj na ten bude potom recenzia a zajtra sa chystám prepadnúť kníhkupectvá, a vykúpiť všetky knihy, ktoré budú v akcií, čiže ak máte podobné úmysly tak v Piešťanoch je to nezmysel, lebo nedostanete nič. :D :P Možno akurát tie horšie. tie, s ktorými nebudem  celkom spokojná/stotožnená. :D

A tiež by som sa chcela s vami podeliť o moju radosť z blížiaceho sa termínu vydania Som Zlomenej. :3 Som Roztrieštená bola, ako som Vám už spomínala TUveľmi fajn a - ako som Vám už spomínala o cca dva riadky vyššie - sa strááášne teším na Zlomenú. :3 Enjoy summer!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára