štvrtok 15. augusta 2013

Moje úlovky :)

Áno, otvorene si priznávam, že som hrozná blogerka, pretože k tomu aby som sem niečo napísala sa dokopávam veľmi, veľmi dlho.. :( Ale keď som už tu, nebudeme si kaziť radosť predsa. :D Prišla som sa sem trochu pochvastať tým čo som si kúpila v tých Piešťanoch - ako som Vám sľubila.. - a na druhý deň aj v Nitre. :)
Takže, dámiapáni, tu sú:



Dcéra dymu a kostí od Laini Taylorovej za neuveriteľných 2,99€, čo je v porovnaní s pôvodnou cenou - 11,90€ - celkom dobrý úlovok. :) Si myslím.. :D

Taktiež som si v tom istom kníhkupectve, za tú istú cenu uchmatla Dokonalý pár od Ally Condieovej. O tejto knihe som počula dosť, tak iba dúfam, že ma nesklame. :)






Uchmatla som si aj ŠPLNPP (dúfam, že sa nikto nenaštve na to, aká som lenivá a napísala som to v skratke...) za krásne 2€. :3

A ako poslednú (ale dúfam, že nie za tento mesiac) mám V tomto dome bývala Livi Owenová, o ktorej som tiež párkrát počula a preto dúfam, že ani ona ma nesklame. :) Mám ju taktiež za 2€.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára